fredag 7. desember 2007

Ut mot havet del 4

Da er det i mål med dette. Forrige utgave ble for gul på svabergene, syntes jeg. Nå hadde jeg bestemt meg for å bli ferdig, siden et par viste noen av mine bilder oppmerksomhet i retning kjøp... Om det blir vet jeg ikke. Det var det forrige maleriet.

Nå holder jeg på med et nytt på Låven( bilde følger senere), og så sto kreativiteten ut i dag også. Jeg bestemte meg for 3 lerret som skal være en helhet samlet og stå for seg selv alene også. Skjønner?

3 kommentarer:

T.. sa...

Ja, jeg tror jeg skjønner, hehe..

Nå leste jeg det meste av bloggen din i går, og resten i dag. Du er litt lik meg med at du holder på med så mangt, noe som beriker livet.

Og, jeg liker veldig godt din malestil, jeg er kun en amatør der i forhold til deg. Du har ditt eget preg som går igjen i de fleste motivene ser jeg. Selv er jeg vel mer "kanari & krabbe". Etter å ha sett dine kunster er jeg litt usikker på om jeg våger å vise noen av mine famlende forsøk, hehe..

Jeg maler bare med acryl, tidligere en del akvareller, olje går for sent for utolmodige meg.

Hvor lenge har du malt? Jeg må snart prøve å finne "min" stil, nå er det mer lære og forsøk i alle muligheter som finnes + mine egne varianter som enda kun surrer oppi hodet.

T..

Betty Boom sa...

Skjønner! :)

God helg,

Betty

Livs lerreter og annet sa...

T..:
Alle må begynne et sted og en gang. Jeg er jo en amatør/hobbykunstner . Jeg skulle gjerne leve og dyrke det fullt ut. Som deg er jeg i stadiet rehabilitering mot attføring til yrkeslivet neste år. Gjør man ikke det man skal her i livet, kan det hende at universet hjelper til, sier noen vise folk. Da takker jeg for det, og prøver å skape flere malerier.

Klart du kan vise det du maler. På nettet er det plass til alle vil jeg tro. Tok meg noen år å tørre. Bare å vise fram bilder på en amatørutstilling var noe som først skjedde i fjor. Så fikk jeg tilbud om å leie en atelieplass i et fellesskap i nærheten.. Ja, det skjer mye, bare en er åpen for det.

Deilig at noen liker min malestil, selv om noen etterlyser litt mer trøkk!

betty:
Ja du med dine trillioner prosjekt skjønner nok ja.
Men den isbadingen din skjønner jeg ikke! Brrr! Minst 20 grader må det være!

Ha en god helg begge!
Jeg skal på kurs i Mandalamaling i morgen. Gleder meg stort!