torsdag 20. desember 2007

Juleforberedelser


Gaver ble ordnet i forrige uke og jeg kan ta det rolig. Du verden hvor deilig det er med bil. Kan gå og komme som jeg vil, ikke mye tungt å bære langt. I går laget jeg pepperkakedeigen, og så skal jeg bake ut de nå i kveld. Vel, jeg kjøpte kransekakemasse til denne marsipanen. Hmm? Det var selvfølgelig grovmalte mandler, så den ser litt ufin ut, men smaken er den samme. Prøvde med litt konditorfarge, men det ser bare ut som møkkete marsipan... Så jeg trillet ut resten til kuler og de kommer vel til å være borte innen julaften tenker jeg.
Bilde over er i fra i fjor, hvor jeg laget pepperkaketelt. Hus var for ambisiøst for meg.


2 kommentarer:

merete sa...

Jeg savner faktisk litt de teltene, jeg... men det kom ikke ønsker om å lage slike i år, så da hus/ telt/ pepperkaker, så da så...
Sybd at det bare ble kransekakemasse med "brunt" i du fikk tak i, men smaken... himmelsk, spør du meg!
Ps. Har du nå dyppet dem i sjokolade??? *glis*

Livs lerreter og annet sa...

Nei, jeg spiste de opp før jeg kom så langt! HiHi!