tirsdag 11. desember 2007

Blomsterprakt



20 røde roser ble det også. Litt feilregning av meg det.....prismessig altså. Men jeg elsker roser, jeg stakk meg så jeg blødde!

Vi var 6 damer som handlet mange brett med asaleaer(10?), hvite juleroser(16) og små juletrær(10?). 6 orkiderer (en kjempestor) og 6 julekaktus. Ja, også 40 langstilkede roser med gullglitter og mine 20 roser(40cm). Hva tror dere regningen lød på? Nå handlet vi engros, siden senteret har en liten butikk. Det lød på over 5000. Nå blir det fint til jul hos alle som vil kjøpe blomstene. 1 asalea m/moms kom på 38 kr. I blomsterbutikken hadde de kostet rundt 100 kroner.

Det er gøy bare å være med til sommeren også, da bugner det av uteblomster blant annet. Nå er det typiske julblomster. Ta en titt på de hvite julerosene, de var anderledes og fine.

3 kommentarer:

merete sa...

Her ble det mye juleblomster, - hva skal dere med alle disse? Pynte opp et sted?

Livs lerreter og annet sa...

Jeg pynter jo opp her hjemme!
Vi pynter til 2 julebord og så er det jo registrert ca. 100 brukere av aktivitetssenteret som får mulighet til å kjøpe en juleblomst til en pris langt under det det forlanges i en butikk.

T.. sa...

Blomster er viktig i mitt liv, spesielt uteblomster, jeg tror jeg har flere tusen bilder jeg har tatt av slike og da mye nærbilder av selv prakten, kronbladene. De er rene kunstverkene og jeg slutter aldri å undre meg på verdens beste kunstner nemlig naturen selv..

T..