søndag 30. mars 2008

Sommertid!

Så er det første uke med sommertid igjen. Jeg er glad for at jeg ikke er i arbeid akkurat nå. Det er en slitsom greie jo eldre en blir...alderen tror jeg. Er ikke så fleksibel i døgnrytmen lenger :-)
Så idag våknet jeg klokka 11. Jeg som vanligvis står opp mellom åtte og ni, da har kroppen og hodet liksom fått nok. Spiste frokosten, og leste avisen før jeg tok en tur ut. Jeg dro bort på Låven. Jeg fikk malt litt videre på Livsglede-mandalaen. Blir liksom ikke helt fornøyd, så nå må den være slik en stund, før jeg vurderer den som ferdig eller må gjøre mer. Det er i grunnen slik situasjonen er. Har litt lyst til å male fra Molde-bildene. Veldig bra kontrast mellom lys og mørke i de. Jeg må printe ut fotoene og se hva jeg kan gjøre med de. Kanksje jeg må ha litt lange lerret også.

3 kommentarer:

Betty Boom sa...

Du! Er det ikke deilig å sove lengre enn du ante. Jeg mener jo eldre vi blir jo oftere må vi opp og tisse og sover vi over, så er det jo supert :o)

Livs lerreter og annet sa...

Bra det er flere av oss! :-)
Akupunktøren min fant ut at hun skulle gjøre en vri, og skal si energien vred seg...ja jeg er sensitiv så den kjente jeg godt. Men effekten er at jeg sover nok dypere når jeg først sover, for jeg er mer våken når jeg våkner. Skjønner? :-))

Betty Boom sa...

SKJØNNER :o)))))

Kan bli litt tullerusk av at livet blir ekstatisk, men det er verd det :)