torsdag 20. mars 2008

Påsketurer i 2008




Fantastisk fint i Molde i helgen. Fikk tatt mange bilder over fjorden til den siden med alle de fantastiske fjellene. Kanskje det blir noen malerier av de. Jeg hadde vel ikke tatt fly på noen og tjue år, og må si jeg grudde meg litt til turen. Det er så ekkelt at det rister så mye til tider og er så langt ned.... Jeg prøvde å trøste meg med at det var farligere å kjøre bil, og at de fleste ulykker skjer i hjemmet. Det gikk fint! Turen hjem ble noe tidkrevende da det snødde så mye at flyet ikke kunne lande og ta av. Men det kom da både ned og opp til slutt. Og så landet flyet på Gardemoen 2 timer forsinket.
Det er da påske, så en må jo rekke litt til. Tirsdag bar det til Vaset, Valdres. En av søstrene har kjøpt tomt på fjellet og den må jo også ses. Her er mamma og meg med Jotunheimen i bakgrunnen. Det var kjempefint vær som dere kan se, men blåste veldig kaldt, så vi pakket oss godt inn.

5 kommentarer:

Betty Boom sa...

Fluturer er safet. Bilturen til flyplassen er værst.

Elisabeth Augusta sa...

For et land vi bor i! Tipper du har maleri-stoff ei stund ja.

Livs lerreter og annet sa...

Blir nok en flytur igjen om noen uker. Jeg safet og tok flybussen Betty! :-))
Ja fantastisk, Elisabeth. Jeg har ikke malelyst om dagen, skjer for mye annet med NAV...

Betty Boom sa...

God tur da :)

moneythoughts sa...

Hi,

I am happy to read that you found the last piece helpful. I wrote another one about funds and stock picking today.

I love the pictures you posted. Wet Paint is a woman in New York. She teaches art and is a excellent painter. Her grand mother is from Sweden. Take a look at her paintings.

Fred