fredag 25. juli 2008

Sommerferiebesøk

Så kom mitt sommerbesøk en tirsdag i juli. Her er han fotograferende en av bygdas grønne lunger. Det er enda noen som bruker speilrefleks, selv om de har digitalt kamera også. Allerede andre dagen satte han igang med å gjøre ferdig listverket langs gulvet. Han er så nøyaktig og flink. Resultatet ble flott! Noe småtteri rundt dørkarmene skal jeg selv ta. Og jeg ble kjempeglad da han også etter å ha fundert litt, forstod hvordan en av dørene kunne heises/skrus opp slik at det var mulig å lukke den helt. Han er unik den mannen! :-)
Så kom avreisedagen uka etter. Selvfølgelig med lekkasje fra øynene, det er jo bare sånn det er det! Avskjeder er ikke min sterke side. Men jeg smilte og vinket da toget dro nordover, vi ringes og ses jo igjen.

Ingen kommentarer: