torsdag 10. juli 2008

Resultat av Vogue Knitting mønster


Her er jeg i innspurten med den hvite jakken som jeg etterlyste hjelp til hos Merete og på Hobbyboden. Det var ganske mye mønsterstrikk og jeg har vel strikket øvre bakstykke 2 ganger og det ene forstykket det samme. Det siste gikk veldig bra, siden jeg da hadde fått det riktig. Dette er altså et mønster fraVogue Knitting fra USA. Jeg fikk hjelp av både den ene og den andre som kunne fortelle om nyttige linker til strikking og oversettelser. Da Merete var innom en tur her tidligere i sommer ble også noen av maskene noe anderledes enn jeg først hadde tenkt. Garnvalg var heller ikke vanskelig, når jeg begynte å se meg rundt. Så selv om det tok tid, var det ikke avskrekkende. Jeg forsøker igjen om jeg liker noe.

1 kommentar:

merete sa...

Denne ble fin, Liv!
Godt at du fikk hjelp og fant ut av det med mønsteret, og lykke til med videre strikking :-)