fredag 4. juli 2008

Agurknytt

Det er litt tørke bloggverden nå...hihi. Hva kan jeg blogge om som er positivt i juli?
I går var jeg en tur i brillebutikk og fant 2 par superlekre briller til mine nærsynte øyne. Ja, det står 2 for 1 i reklamen, men jammen blir det dyrt likevel. Jeg må jo ha progessive glass, da plusser vi på noen tusen, så skal det ene paret være solbriller og da var det farge. Så med de beste glassene som også da skulle være ripefrie (!).....hatt det tidligere og de lurer ikke meg. Joda jeg kan få to par briller til 6700kr var det vel. Kanksje jeg ikke trenger så progressive glass.....altså jeg har data og lesebriller. Mja, da blir det kanskje 2000kr mindre. Puh! Men progressive må jeg ha. Hvis jeg har skjønt den reklamen så stod det da at jeg kunne få 2 for prisen av 1 til 1795. Eller var det bare innfatningen? Jaja, avsted til synskontrollen! For den kommer en ikke utenom.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: