søndag 26. august 2007

Søndagens utflukt

Kom over en flyer for en akvarellutstilling på Bogstad denne helgen, og jeg bestemte meg for å dra. Så jeg laget meg en matpakke, det vil si, nå er det GI-metoden som skal prøves. Ikke brød(deilig med forandring!), ris, pasta og poteter.
Det var mange kunstnere som hadde utstilt sine akvareller. Jeg likte best Inger Hoff sine. Fikk en prat med hun, siden hun også holder kurs.
Etterpå hentet jeg den lille kjølebagen min i bilen, og fant et rolig sted nede ved Bogstadvannet. Dagens lunch og litt å drikke. Solen skinte, men det blåste litt. Da jeg så de store, mørke skyer
over Holmenkollåsen, dro jeg hjemmover. Nesten hjemme begynte det å regne. Siden bilen går på flytende føde, svingte jeg innom en besinstasjon for å fore den også!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: