torsdag 23. august 2007

Nå er jeg igang..

Så klarte jeg å få til noen innlegg med maleriene mine. Det kommer flere...mange fler. Jeg lærer sikkert etterhvert av prøv og feil-metoden, og en god venninne som også blogger som kan dette.

Litt spennende å åpne bloggen å se om noen har sett den og det hadde Merete . Det gleder meg at du liker bildet.

Ellers må jeg sjekke Oktoberrosa 2007 for å se om det er noe nytt. Jeg har laget et bilde til aksjonen.

Om noen av dere har cøliaki så har jeg funnet en gluten-free girl i bloggverden som innholder mye nyttig og også masse koselig lesing(engelsk). Og masse oppskrifter! Jeg kunne i hvertfall referere til et forskningsprosjekt for min lege, om hvordan de som går lenge med ubehandlet cøliaki, muligens ikke får restituert tynntarmen 100%.

Idag begynner også et nytt prosjekt. Vi er en gjeng som har meldt oss på et sirkeltreningsopplegg, og prøveuken starter idag. Jeg skal bli sterk, få muskler og gå ned i vekt! Jeg gleder meg til å få rørt mere på meg, livet har blitt for mye stillesitting...og bilkjøring! :-)

Ingen kommentarer: