tirsdag 22. april 2008

Må bare skryte litt av meg selv...

Det finnes mange lekre plagg som er strikket. Jeg anbefaler for de veldig interesserte, boka til Tine Solheim, Maskeball. Derfra har jeg laget en liten topp med heklekant til Aktivitetssenteret. Til meg selv har jeg strikket lang jakke med heklekanter rundt ermer og hele åpningen. Heklingen tok mest tid. Resultatet ser dere nederst. Det er flere strikkerier på gang og påbegynt maleri fra Molde.
På aktivitetssenteret er det ikke så mange sysler for menn, så derfor skulle de sette igang med skinnkurs. Vi var mange kvinner som ville også. Øverst ser dere mitt lekre belte. Vet ikke om pregingen vil synes, men det er slått inn blomst i midten og en liten sak som kantbord rundt hele beltet. Det skinner veldig godt, siden jeg var litt for ivrig og ikke hadde fått med meg hele prosessen fra farge til Supershine.... Men hva gjør vel det. Belte nr. 2 til akitivitetssenteret. Blir kjempefint!




Ingen kommentarer: