lørdag 1. desember 2007

Julegåten 2007

Jeg bestemte meg for at Meretes julegåte skulle prøves i år. Fant noen stoffer, men manglet litt beige. Hos tidligere Titt inn fant jeg samme beige som jeg hadde litt av. Og så var det noen grønne som var bedre enn det jeg hadde, fant jeg ut. Det er jo litt moro at det brune og det gule stoffet har jeg fått av Merete som hun har farget. Den røde blomsten er et julestoff kjøpt for noen år siden, fordi at jeg tenkte at... Deilig å være ferdig!

Hos Merete 26. november finner du flere som har laget julegåten.

I går var det utstillingsåpning (ikke vernissage hihi!) på Café Tid. Litt musikk fra noen lokale krefter. I dag var det utstilling på Jahrlåven og det har vært en 30 stykker innom sa en av de andre. Imorgen skal jeg ha vakt sammen med noen av de andre. Litt hygge med god mat etter åpningstiden for alle oss i kunstnerfellesskapet. Litt idéer om hva vi kan gjøre utover en fast kveld i uka, slik at vi ser og lærer litt av hverandre.

1 kommentar:

merete sa...

Den ble så flott!!!